8. apr. 2012

Nervøsitet

Bonjour
Jeg har lige forberedt min allerførste Zumba®time i Fitness.dk. Jeg skal være vikar for en anden instruktør, og da jeg skal arbejde i Fitness.dk efter sommerferien, blev jeg spurgt om jeg ville tage den time. Problemet er bare at jeg normalt kun plejer at have 45 minutters "sessions", og ikke en hel time, så jeg har været i fuld gang med at finde alle de sange frem, som jeg har en koreografi til, og lige få genopfrisket dem. Jeg er ret nervøs for, hvad de vil sige til det jeg kommer med. De kender jo ikke ene eneste af de koreografier jeg har med, så de har sværere ved at følge med. Måske kan de ikke engang lide mig, fordi jeg kun er 15. Jeg må bare gøre mit bedste, og så må de være tilfredse eller lade være...


Love Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar