9. apr. 2012

Bon voyage!

Hey bloggen!
Jep, i dag skal jeg tilbage til Højer igen. Jeg glæææder mig! Skal med toget kl. 17:17, og så er jeg i Højer kl. 21:00... Jeg er heldigvis ved at være vant til de lange ture frem og tilbage. Min mor har været så sød at købe Bazar til mig, så jeg ikke skal kede mig. I morgen smutter hele skolen til Hamburg, hvor vi skal se en udstilling. Jeg regner stærkt med at vi også får noget tid til at rende rundt og bruge penge... Jeg har ihvertfald fået fat i nogle Euro! Senere på måneden skal hele 9. klasse til Berlin. Vi skal være der i en uges tid, og det bliver superfedt! Har aldrig været i byen, men den har et pretty cool ry, så det skal nok blive godt.
Oj! Jeg har jo forresten haft min første time i Fitness.dk - en af de instruktører der allerede arbejder dernede var med til timen, og det gik super godt! Jeg havde desværre glemt mine sko, så jeg blev nødt til at lave Zumba® i mine Converse. Efter timen kom deltagerne hen og sagde at de syntes det var super godt, og imponerende at jeg i min alder bare kunne tage sådan et hold. Jeg fik rigtig mange komplimenter, og hende instruktøren, Trine, sagde at hun allerede var ved at planlægge et event med mig, så SUCCES!


Love Marie.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar