7. apr. 2012

Easter

Hey!
Jeg er i øjeblikket hjemme på påskeferie og slapper fuldstændig af. I går kom jeg hjem fra KBH hvor jeg har været siden onsdag, med hele familien. Vi var derovre fordi min mor og jeg skulle til en stor Zumba®masterclass torsdag aften. Det var med en masse store presenters fra hele verden. Jeg skriver et indlæg senere om den oplevelse... Vi brugte hele torsdag i selve KBH, hvor vi først var på Amalienborg for at se en udstilling med Dronningens gallakjoler. Det var rigtig spændende og kjolerne var SÅ flotte! Efter det, gik vi mod Nyhavn hvor vi købte is og tog på kanalrundfart for min lillebrors skyld. Det var en rigtig hyggelig tur, men gal hvor var det også dejligt at komme hjem til Bøvling igen! 


Min kære lillebror og jeg


Converse
  

Amalienborg slotsplads 

Fantastiske Nyhavn i smukt solskin
Elsker farverne!
Inspirerende
Love Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar