7. apr. 2012

♥♥

Haloo!
Her er, som lovet, indlægget om masterclassen i torsdags. Det er altså lidt langt, men jeg elsker jo virkelig at fortælle om mine Zumba®-oplevelser, så I må bære over med mig...


Jeg havde glædet mig helt vildt til at se Steve og Sheldon igen, og fik da også de sædvanlige sommerfugle i maven, da vi drejede ind ad A.P. Møllers Allé i Dragør, for at komme hen til Happy Fitness, hvor de fleste Zumba®events bliver afholdt.
Da vi trådte ind var der en jamsession igang, så jeg gik bare ind og klædte om til mit Zumba®tøj. Da jeg igen kom ud, spottede jeg Sheldon og Steve. De stod begge inde i et slags personalerum og snakkede med de andre presenters. Jeg gik over og kiggede lidt i Zumbashoppen, men fandt ikke rigtig noget. Istedet gik mor og jeg ud og fandt en plads på gulvet. Da masterclassen skulle til at gå igang kom alle presenters ud, og da de gik mod scenen fik jeg øjenkontakt med Sheldon, som straks kom hen og gav mig et kram og sagde at det var godt at se mig osv. og da han så stod og snakkede lidt med min mor fik Steve øje på mig, og kom gående hen imod mig med hænderne i luften og gav mig et kæmpe kram og han sagde også at det var godt at se mig igen. Jeg strålede som en lille sol! 
Masterclassen gik igang og det var for viiildt! En af presenterne, Bernadett, var så fuld af energi, at man ikke drømmer om det. 
Efter masterclassen fik jeg taget et billede med Micahel Thomas, Bernadett Fejszes og Sheldon. Dog ikke Steve, da han rimelig hurtigt forsvandt. Jeg tror han var ret træt, og han skulle med et fly lige efter masterclassen. Dog kom han hen til mig, gav mig et kram og sagde: "Goodbye sweetheart. Take care! See you soon".Jeg stod også og snakkede med Sheldon om hans kommende masterclass i Bøvling. Han sagde at han glædede sig og at han muligvis overnatter hos os i nogle dage. Jeg glæder mig så meget!


Endnu en fantastisk oplevelse!


Mig og Bernadett♥

Michael Thomas♥

Søde, søde Sheldon♥

Mutti, Sheldon og mig
Love Marie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar