20. apr. 2012

Going to - Berlin

Gutentag!
Her på mandag tager hele 9. årgang + et par 10. b'ere til Berlin. Vi skal være der fra mandag til fredag, og vi kører i bus derned. Jeg glæder mig rigtig meget, for jeg elsker at befinde mig en storby. Jeg har aldrig været i Berlin før, men alle omkring mig fortæller mig hvor cool og fantastisk en by det er, så jeg regner med at det bliver en virkelig god tur! 
Jeg skal bliver på skolen her i weekenden sammen med - hold nu fast - 6-7 andre! Der bliver bare gang i den... Nej, det skal nok blive godt nok, for så kan jeg nå at vaske mit tøj, pakke osv. Udover det skal vi i biografen lørdag aften, fordi vi er så få. Vi skal nok se "En kongelig affære", hvilket jeg bestemt er fan af! 


By the way - jeg holder stadig vores no-sugarpagt, men er blevet fristet af både kanelsnegle og andre gode sager(!) 


Love Marie


BERLIN

Glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar