21. apr. 2012

All by myself

Heyson!
Jeg er helt alene. Alle 10. klasserne er taget til Bulgarien. De stod op kl. 2:30 eller sådan noget, og det gjorde jeg så også. Jeg tog en trøje på, og gik over for at sige farvel til dem - og jeg savner dem allerede! Da jeg kom tilbage til mit værelse var jeg lige ved at begynde at græde, men lagde mig til at sove istedet...
Nu er kl. 10, og jeg skal over og spise morgenmad med de 4 andre 9. klasser der er tilbage. Glæder mig til at resten af 9. kommer tilbage i morgen, for det her er godt nok noget af det mest ensomme jeg længe har prøvet. Jeg klarer aldrig at slutte på skolen....


Love Marie


Det er mig - helt alene (hehe)















1 kommentar:

  1. Hej Mariepigen! jeg får helt lyst til at løbe til Højer og give dig et kram:*
    vi ses i morgen!
    kys!

    SvarSlet