4. apr. 2012

It's fashion my dear

Gutentag!
Jeg har SÅ meget at fortælle om vores fantastiske show! 
Vi stod allesammen rigtig tidligt op, for at nå at få den rigtige makeup og få sat vores hår. Vi gik efter at være mørke omkring øjnene og vores hår fik et "wet look". Indtil det første show kl. 13:00 havde vi travlt med at få styr på lys og lys, og få pakket goodiebags til ca. 300 mennesker, som skulle se showet i løbet af dagen. Vi havde 3 shows i løbet af hele dagen. Til vores første show var mine bedsteforældre der og så mig, og det var rigtig fedt at vise dem hvad jeg har lavet i løbet af året. Til vores andet show sad bl.a. Lars Løkke og hans familie på frontrow. Hans søn skal gå her næste år! Og til vores sidste show var alle de gamle elever her. Vi ville bare lave vores show bedre end de andres, og jeg syntes altså vi ownede for vildt! 




 Mig som model for Christian Adamsen og Celina Kyrn Dissing

 Celina i mit eksamensprojekt og Louise i mit sæt til CFW 2012

Smukke, smukke Laura i Astrid Holschers eksamensprojekt



OUR FASHIONSHOW ON YOUTUBE.COM
(Part 1, 2 og 3)



Love Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar