15. feb. 2012

Sunshine

Whats up!
Jeg har haft en mega lækker dag! Jeg har jo overnattet hos Amalie og kl. 11 i dag kom min mor og hentede mig, og vi kørte til Holstebro for at købe en fødselsdagsgave og jeg skulle bruge nogle gavekort. Vi fik købt gaven og så stod den ellers på shopping! Eller hvad man nu kalder det når man betaler med gavekort. Jeg fik købt et par nye bukser fra ONLY til 200 kr - betalt med gavekort, ansigtsrens fra Clerasil til ca. 79 kr - betalt med gavekort og til sidst en ansigtsmaske og en øjenbrynspen fra H&M til i alt 40 kr - betalt in cash. Så jeg brugte 40 kr i dag, spørg mig om jeg er stolt! Efter vores shopping gik vi på Café Utopia, som  er en café hvor der kun arbejder folk med psykiske sårbare eller har en sindslidelse. Vi fik begge noget mega lækkert! 
Hele dagen var det virkelig dejligt vejr med solskin og klar himmel - jeg blev nødt til at have solbriller på! 
Da vi kom hjem tog jeg et dejligt bad og bagefter gik vi i gang med at bage fastelavnsboller, som vi skal smage senere i aften - mums! 
I morgen står den muligvis på fest. Hav det godt indtil da!

Love Marie

 Café Utopia
 Holstebro viste sig fra sin bedste side
 Nye bukser!
 Ansigtsmaske og øjenbrynspen
 Lækker snack
Mmmmmmh 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar