19. feb. 2012

On my way

Ey!
Sidder nu igen i toget mod Esbjerg, hvor jeg skal skifte til et tog der kører mig til Esbjerg hvorfra jeg lige tager en bus til lille søde Højer. En tur der såmænd kun varer omkring 4 timer - barnemad! Heldigvis sidder jeg i Arrivatoge, som giver mig frit internet, det er jo udemærket. Jeg har fået lavet mig en lækker madpakke og taget mine høredimser med så jeg kan høre musik hele vejen. Det er jo ikke så slemt... Jeg har tænkt mig at jeg skal researche lidt på min linjeeksamen. Vi skal være inspireret af modens historie, og jeg mener der lige er blevet sendt nogle programmer på DR2 omkring lige præcis det emne, så det skal jeg lige have tjek på. 
vej ud til stationen snakkede jeg med min søde far omkring min fremtid og sådan, og han fortalte mig at selvom jeg syntes skoletiden er rigtig sur, skal jeg huske at nyde den, for jeg får det aldrig nemmere end nu. Jeg tror faktisk han sagde noget ret klogt der, og jeg vil helt bestemt prøve at huske det, når jeg sidder og dør i tysk! 


Love Marie 




Har hjulpet min lillebror med at lave invitationer til hans konfirmation - hvor var han sød engang♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar