7. feb. 2012

Le Weekend

Hello!
Lige en lille update omkring min weekend. Jeg har jo været til Copenhagen Fashionweek i sidste uge, og efterfølgende var jeg til Zumbatomic®, som teknisk set er Zumba® for børn... Det var udemærket. Virkelig dygtig instruktør, men jeg holder mig nok til det almindelige Zumba® og Zumbatoning®. Lige efter Zumbatomic®, som blev afholdt i Dragør, København kørte mine forældre og jeg mod Svendborg, Sydfyn for at aflevere mig til elevfest med HDE'erne. Festen blev afholdt på spillestedet Harders, som er et supercool sted, men det bliver nok aldrig det helt samme igen... Hvis nogle af jer nogensinde kommer dertil vil jeg fraråde jer at sidde i den stribede sofa. Det var en herresjov fest, og det var fart på! Efter festen overnattede jeg hos min dejlige veninde Maja sammen med nogle af de andre. Det var rigtig hyggeligt selvom der var en smule pladsmangel - vindueskarme blev udnyttet. Næste dag tog vi ind på Odense Station hvor jeg var på McDonald's med Oskar, og bagefter tog vi afsted til Højer. Rigtig go' weekend

CIFF fashionshow - my first!


Modemesse i Bellacenteret 
Øverst - lidt reklame
Nederst - Hornvarefabrikken fra min hjemby Bøvlingbjerg var til fashionweek!

 Oskar: Først som modellos og så i toget på vej "hjem"


Love Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar