20. feb. 2012

Faguge

Buenos días!
I den her uge har vi faguge - altså hvor vi har 1-2 fag pr. dag. I går havde vi geografi hele dagen. Vi fik nogle opgaver som vi arbejdede med indtil middag. Efter middagsmaden besluttede vores lærer sig for at vi da skulle se en film imens vi arbejdede, så vi så "The day after tomorrow" imens (nogle af os) arbejdede. Jeg arbejdede dog noget af tiden fordi jeg syntes den film er rimelig skræmmende. Efter filmen fik vi vores biologiprøver tilbage. Imod al forventning fik jeg 12!

I dag starter vi med tysk, hvor vi skal se filmen "Goodbye Lenin" og i eftermiddag skal vi have fysik. 10.-klasserne er i praktik i denne uge. Nogle er på TEKO i Herning, så dem ser vi først på fredag. Resten er på Kolding Designskole og Hansenberg i Kolding, så nogle af dem kommer tilbage på skolen, hvis de ikke overnatter et sted i Kolding eller omegn. Her er stille og en smule kedeligt uden dem, så jeg glæder mig til de alle kommer tilbage på fredag. 


Love Marie



1 kommentar:

  1. Tillykke med 12 tallet :-D Jeg synes godt nok, at det er lidt mærkeligt, at I skal se film samtidig med, at I skriver opgave :-D Men okay!

    Ellers en super fin blog, og jeg vil helt klart følge med i den fremover!
    Jeg håber du også vil tjekke min blog ud.

    www.annakabla.blogspot.com

    SvarSlet