25. feb. 2012

Le weekend

Bonjour!
Så er det weekend igen og jeg er blevet i Højer sammen de 15 andre der har valgt at blive. Kirstine har besøg af sin søde lillesøster Mathilde, som vi hænger ud med. I går slappede vi virkelig af og spiste alt for meget slik og chokolade. Jeg sov sammen med nogle af tøserne, og i dag har vi været oppe i byen for at vise Mathilde hvilken fantastisk by vi bor i. Vi skulle egentlig have været i Tønder, men det kom vi for sent op til, så vi var bare i dejlige, lille Højer. Vi var i Antikken og bagefter hos bageren. Jeg købte nogle fine rammer og hos bageren delte vi en ret lækker kanelstang. På grund af mit massive indtag af sukker i denne weekend regner jeg med at skal have gang i noget Zumba senere. Jeg linker lige nogle helt fantastiske sange til jer, som kan gøre mig helt sentimental.  

Love Marie




Ingen kommentarer:

Send en kommentar