20. maj 2012

Jetta bra!

Hejsann! 
Jeg er gået i svensker-mode! Jeg har nemlig brugt hele min weekend på at have besøg af nogle svenske skoleelever. Der var to drenge og to piger, samt deres to lærere der boede hos os. De skulle bo hos os, fordi min mor er lærer, og så er hendes skole vist nok "venskabsskole" med den svenske skole de kom fra. I starten havde jeg lidt nedern på over at de skulle bo her, men det endte faktisk med at være rigtig hyggeligt! De tog afsted i morges, og sidder stadig i bussen. Vi har fået tiden til at gå ved at være rundt og se nogle vestjyske turistattraktioner. Vi har lært hinanden en masse nye ord og faktisk haft det vældig sjovt. 


Love Marie


Elliot og Karl

Søde Elin

Elin og Emily bagerst (samt lærer) og Karl og min lillebror Emil foran.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar