29. maj 2012

Amazing weekend

EY!
Er tilbage på skolen efter en helt fantastisk weekend. Jeg startede weekenden med at hjemme hos mine forældre, hvor vi grillede for første gang (wooohooo). Søndag var jeg så til ZIN DAY i Vejle, som går ud på at stort set alle instruktører fra hele landet samles,  og snakker om alt muligt omkring det at være instruktør. Og så danser vi jo selvfølgelig en hel masse! Det var en virkelig fed oplevelse, selvom Steve og Sheldon ikke var der.... Efter ZIN DAY tog jeg hjem til Gab, hvor jeg var fra søndag til mandag. Det var også virkelig hyggeligt, og skal helt klart gentages... Mandag kørte jeg med Kirstine tilbage til skolen, og nu nyder jeg bare at være sammen med alle menneskerne igen. Kan slet ikke overskue at vi snart skal stoppe...


Love Marie


Zumba Sentao


David Topel und ich

Ingen kommentarer:

Send en kommentar