6. jun. 2012

Week plans

Hejsann bloggen
Har virkelig den mest trættende uge nogensinde. Hver eneste dag handler om eksamen og forberedelser. Mandag forberedte jeg mig delvist på historie og dansk. I går skrev jeg alle noter til historie færdige, så de er fuldstændig klar. I dag har jeg slet ikke kunne tage mig sammen til noget som helst, selvom jeg skal have styr på min engelsk synopse, der skal bruges på torsdag/fredag i næste uge. Håber virkelig jeg har en god dag i morgen, så jeg kan blive klar. I aften skal jeg hjælpe Kirstine med hendes dansk synopse, da hun hjalp mig i går. 
I weekenden skal jeg igen til Svendborg og besøge Gab. Det glæder jeg mig rigtig meget til! Jeg har fundet en fra skolen jeg kan køre med, så jeg ikke skal betale over 100 kr, både for at komme til og fra Svendborg, så det er hammer godt! 
Håber I får en dejlig weekend venner!

Love Marie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar