23. mar. 2012

Spring has arrived

Bonjour!
Der er virkelig gang i foråret i Højer! Både i går od i dag har det været rigtig lækkert vejr. I går var vi ude hele eftermiddagen, imens vi spillede fodbold, basketball og hørte musik og solede os, og om aftene var der arrangeret bålhygge på vores bålplads med snobrød. Dicte og Karoline sang og spillede på guitar for os, så det var rigtig lækkert. I dag har vi også været ude, og spille basket og lege med en hulahopring. Jeg kan slet ikke få nok af det her dejlige vejr! På lørdag kommer min lillebror Emil på besøg, fordi der er søskendeweekend. Så skal jeg holde fødselsdag for ham med kage og gaver, fordi han har fødselsdag på tirsdag, men der kan jeg jo desværre ikke være hjemme. Jeg tror faktisk det bliver rigtig hyggeligt, og jeg glæder mig til at vise ham hvordan min hverdag foregår her på skolen. 

Love Marie.


Fjol og spas 



De kalder os de hårde typer

Maki chiller

Osman prøver at imponere tøserne







Ingen kommentarer:

Send en kommentar