29. mar. 2012

Examination - over

Woooohoooo!
Er færdig med min linjefagseksamen, har både afleveret og har overstået min fremlæggelse for censor og lærere. Det gik rigtig godt, brugte hele dagen i går på at lave den tilhørende mappe, der skal være med til ens produkt. Min kjole blev rigtig fin, og jeg er så stolt af mig selv! Vi skulle aflevere vores produkt + mappe i går kl. 21:30, og så fremlægge i dag og i morgen. Jeg skulle fremlægge som en af de første kl. 9:10. Jeg var pære-nervøs, men det gik rigtig godt da jeg kom i gang. Censor var rigtig sød og spurgte ind til min kjole og syntes den var flot. Da jeg kom ud igen var jeg mega lettet og havde det rigtig godt med hvad jeg havde præsteret. Så blev jeg kaldt ind igen og så fik jeg 10! Jeg havde regnet med at få en 7'er, så jeg blev himmelhenrykt da jeg fik 10! Nu kan jeg bare slappe af hele dagen i dag og hele dagen i morgen og så er der weekend. Lækkert! 


Love Marie.


Kjolen uden perler 





Alle mine inspirationsbilleder 

Lille del af min mappe 

Perlerne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar