28. jan. 2012

Toned to the max!

Haloo
Jeg er kommet hjem fra en helt FANTASTISK Zumba®-dag! Den startede klokken 7, hvor jeg stod op og kl. 8 kørte min mor mig til Happy Fitness i Dragør, hvor jeg styrede direkte mod Zumbashoppen hvor jeg købte en smule nyt - billeder kommer senere. 
samme kursus var Sheldon Christiian, som jeg elsker at være sammen med. Jeg har taget nogle Masterclasses med ham og han er virkelig dygtig! Og pludselig så jeg ham - STEVE! Jeg fik et stort kram af ham og han roste min Onepiece®. Det var rigtig dejligt at se ham igen. Da kurset gik i gang, skulle vi være sammen i par, og Sheldon og jeg var sammen. Hele dagen hang jeg ud med ham og vi havde det rigtig sjovt. Jeg lærte ham bl.a. at sige "SLASK!" og "Bøvling". Ved 17-tiden var vi færdige, og jeg fik taget billeder med de to fantastiske dansere!♥


Fantastiske Steve og fantastiske Sheldon 

♥♥♥

Chillin'



Love Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar