19. jan. 2012

To cool for school

Hey cool people!
Yap, jeg er i skole... Har lige haft engelsk, og fået karakterer tilbage fra terminsprøvernerne. Det gik rigtig godt! Fik 10 alt i alt, men fik 12 for min stil. Jeg er ret stolt! 
Nu vil jeg egentlig bare gerne have pause, så jeg kan få noget at spise, og høre noget musik. Jeg er lige begyndt at lytte meget til bl.a. John Mayer. Jeg har også "opdaget" Ulrik Munther igen. Ham fyren fra det nordiske mgp, der selv havde strikket sin hue? Han er blevet stor, og har lavet noget lidt mere "rigtig" musik. Det er ikke helt fantastisk, men jeg kan godt lide at lytte til det. Især sangen "Boys don't cry" kunne jeg høre om og om igen. Han er heller ikke træls at se på....


                                     

Øverst - dengang 
Nederst - nu

Love Marie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar